Szkolenia i warsztaty

Google AdWords


Szkolenia teoretyczne i praktyczne z Google AdWords prowadzone przez Certyfikowanego Trenera to okazja do zdobycia wartościowej wiedzy, praktycznych umiejętności a nawet nowych kwalifikacji.

Poziom podstawowy

Szkolenie z Google AdWords na poziomie podstawowym przygotuje Cię do samodzielnego uruchomienia konta AdWords, jego podstawowej konfiguracji oraz stworzenia kampanii reklamowych skierowanych na realizację określonych celów. Nauczysz się m. in:

  • tworzyć konto,
  • konfigurować rozliczenia
  • przygotowywać kampanię
  • dobierać słowa kluczowe
  • redagować teksty reklamowe
  • uruchamiać podstawowe testy
  • mierzyć konwersje
  • przygotować raporty
  • podstaw optymalizacji

Poziom zaawansowany

Szkolenie z Google AdWords na poziomie zaawansowanym pozwoli Ci zagłębić się w zagadnienia zarządzania kontem i kampaniami Google AdWords.  Poznasz techniki optymalizacji kampanii w wyszukiwarce i sieci reklamowej, oraz zaawansowane strategie marketingowe.
Nauczysz się m. in:

  • korzystać z narzędzi,
  • integrować konto z innymi usługami,
  • przygotowywać kampanie PLA,
  • tworzyć konto GMC,
  • uruchamiać remarketing (Search i GDN)
  • optymalizować kampanie Search,
  • optymalizować kampanie GDN,

Warsztaty

Warsztaty Google AdWords to okazja do praktycznego przećwiczenia pod okiem trenera umiejętności nabytych na szkoleniach teoretycznych.

Na konkretnych przykładach nauczysz się  pracy z kontem Google AdWords, poznasz narzędzia do planowania, tworzenia i optymalizacji kampanii, zwiedzisz osobiście interfejs, zaplanujesz i uruchomisz pierwszą kampanię, zoptymalizujesz swoje konto, kampanie, grupy reklam.  

Warsztaty prowadzone są w 2 poziomach zaawansowania podobnie jak szkolenia teoretyczne. 

Istnieje możliwość przygotowania warsztatu z indywidualnym programem.



terminy szkoleń

W celu zapewnienia odpowiedniej komunikacji i poziomu szkolenia zajęcia odbywają się w grupach do ok 20 osób przypadających na jednego trenera. Warsztaty w grupach do 8 osób.